Már csak ennyi ideig érhető el a konzultáció:

Masszőrként küzdelem a vendégszerzés? - Itt a recept a zsúfolt naptárhoz!

Ez az egyszerű, de zseniális megoldás garantáltan megduplázza a foglalásaidat, és újra élvezet lesz masszőrként dolgozni!

Masszőrként küzdelem a vendégszerzés? - Itt a recept a zsúfolt naptárhoz!

Ez az egyszerű, de zseniális megoldás garantáltan megduplázza a foglalásaidat, és újra élvezet lesz masszőrként dolgozni!

Minden nap azon aggódsz, hogyan fogsz boldogulni?

Ez a nyomás teljesen kimerít, és már nem leled örömödet a masszázsban, amiért valaha lelkesedtél

Úgy érzed, láthatatlan vagy a saját szakmádban?

Ez az érzés lassan romba dönti az önbizalmadat, és azon töprengsz, van-e értelme folytatni.

A jövő teljesen bizonytalannak tűnik?

Nem tudsz előre tervezni, és csak reméled, hogy valahogy összeáll a következő időszak.

De van egy jó hírem...

Van megoldás arra, hogy ezeket a nyomasztó érzéseket hátrahagyd, és a masszőr karriered újra lendületet kapjon.

Megérdemled, hogy a tehetséged és kemény munkád végre meghozza gyümölcsét.

Görgess tovább, és tudd meg, hogyan fordíthatod meg a helyzeted egyszer és mindenkorra!

Egyedi értékesítési rendszert építünk masszőröknek

Olyan optimalizált online jelenlétet építünk ki, amely megkönnyíti, hogy a potenciális vendégek megtaláljanak téged.

Professzionális értékesítő rendszert készítünk a számodra amelyek vonzzák az érdeklődőket, és biztosítják, hogy te legyél az első választásuk, amikor masszőrt keresnek!

Mi történt Viki debreceni Lotus Massage szalonjában az első hónapban?

kapcsold be a hangot!

Mire számíthatsz egy már kipróbált értékesítő rendszertől?

(Egy uborka szezonnak számító június)

(Ugyan ebben a hónapban 79.670 Ft hirdetésből 36 db időpontfoglalás és 414.720 Ft bevétel az első hónapban)

Zavaró lenne, ha egész nap csipogna, pittyegne, zenélne a telefonod az új időpont értesítők miatt? 😉

Hozzuk ki a legtöbbet a masszőr vállalkozásodból - mutatjuk, hogyan!

#1 - A legfájóbb problémákra célzunk, amelyre a vendégek kétségbeesetten keresnek megoldást

Ezután kidolgozzuk, hogyan mutathatod be a szolgáltatásodat úgy, mint az egyetlen, hiteles és vonzó választ ezekre a problémákra.

A vonzó szövegek, erőteljes vizuális elemek és egyértelmű üzenetek révén hirdetésekkel nem csak több érdeklődő figyelmét keltjük fel, de el is érjük, hogy azonnal téged válasszanak.

Ez a stratégiai pozicionálás megkülönböztet a versenytársaktól és garantálja a foglalásokat.

(Ez akár a te oldalad is lehetne)

#2 - Automatizált foglalási rendszer – időt spórol, hiba nélkül működik és emlékeztet!

Egy egyszerűen kezelhető, automatizált foglalási rendszerrel biztosítjuk, hogy a vendégeid gyorsan és könnyen foglalhassanak időpontot. 

Nem lesznek többé időpont-ütközések vagy elfelejtett lemondások. 

Minden foglalás és értesítés automatikusan történik, így neked csak a masszázsra kell koncentrálnod.

#3 - Nemcsak új vendégeket szerzünk, hanem egy hűséges vendégkört építünk

Célzott e-mail kampányok, személyre szabott ajánlatok és elégedettségmérések segítségével könnyedén megszólíthatod a régi vendégeidet.

Ők nemcsak visszatérnek, de ajánlani is fognak téged másoknak.

Egy idő után pedig önmagától fog növekedni a vendégköröd.

A saját marketing szakértőd

Szia! Nácsa Csaba vagyok és én fogok segíteni, hogy masszőrként sokkal eredményesebben és hatékonyabban találj új vendégeket.

Tudom, milyen nehéz a mai világban kitűnni a versenytársak közül, és állandóan azon dolgozni, hogy tele legyen a naptárad foglalásokkal.

Pontosan ugyan ezt élte át Viki is Debrecenben, aki 30 év egészségügyi tapasztalattal a háta mögött sem tudott egyedül megküzdeni a “nagy hangzavarral”.

Ha szeretnél hozzá hasonló változást, akkor nincs más dolgod, mint foglalj egy teljesen díjmentes konzultációt és beszéljük át hogyan fogjuk felpörgetni a te masszázsszalonod is!

100% elégedettségi garancia - Növeld vendég köröd kockázat nélkül!

100%-ig biztosak vagyunk abban, hogy az általunk készített értékesítő rendszer forradalmasítani fogja masszázs vállalkozásodat, ezért bátran vállaljuk a 100% elégedettségi garanciát!

Ez azt jelenti, hogy ha nem tudjuk feltölteni a naptárad a rendszer munkába állást követő 30 napban, akkor ingyen dolgoztunk! - Mindenféle rejtett feltételek nélkül!

Ne arról dönts, hogy szükséged van-e egy profi értékesítő rendszerre a masszázs szalonodban

Dönts inkább arról, hogy…

  • Rendben van-e számodra az, ha a következő hónapokban is alig vannak foglalásaid?

  • Rendben van-e, ha a versenytársaid szalonjai teltházzal működnek, miközben nálad üresen áll a masszázságy?

  • Rendben van-e, hogy továbbra is azon töprengsz napról napra, hogy megéri-e folytatni, amíg nálad sokkal “amatőrebb” masszőrök megélnek a szakmában?

Ha ezekről döntést hoztál, akkor valószínűleg arra is tudni fogod a választ, hogy mit kell tenned most.

Ne hagyd, hogy mások kaparintsák meg ezt a lehetőséget! – tegyél most

egy lépést a teltházas naptárad felé!

Foglalj időpontot egy teljesen díjmentes konzultációra és beszéljük át, hogy pontosan hogyan nézne ki a te esetedben egy ilyen együttműködés!

U.i.: Nem csinálunk az ügyfeleinknek konkurenciát. Minden városban csak egy masszőrrel dolgozunk együtt. Ha nem szeretnél lemaradni a saját településeden, akkor foglalj időpontot még ma!

Maradtak még kérdéseid?

Mennyi idő alatt készül el egy ilyen rendszer?

Ez az éppen folyamatban lévő projektek számától függ. De, ha minden flottul megy, akkor kb. 1-1,5 hét alatt feláll a teljes rendszer.

Miből áll egy értékesítő rendszer?

1. Egy erős, égető problémára történő pozícionálásból, amire egyébként is kétségbeesetten keresnek megoldást az emberek (pl. hát- és derékfájdalom)

2. Egy úgynevezett értékesítő oldalra (egy menüsáv nélküli weboldal lap, mint ez az oldal is), ami a lehető legjobb megoldásként mutatja be a szolgáltatásod az adott probléma megoldására

3. Egy automatizált foglaló rendszerre, ahol könnyedén tudnak időpontot foglalni a vendégek és ami emlékeztető is őket, hogy időpontjuk van. Így nem hagyja, hogy elfelejtsék a foglalást és biztosan meg is jelenjenek.

4. Facebook hirdetésekre, amivel eljuttatjuk az értékesítő oldalt a potenciális vendégeknek, akik éppen szenvednek az égető problémától.

Mi történik, ha mégsem tudjátok feltölteni a naptáram?

Ebben az esetben teljesen ingyen dolgoztunk. De meg kell, hogy nyugtassalak... erre nincs szinte semi esély.

Egy olyan rendszert fogunk összerakni a számodra első körben, ami már több más szalonnál is bizonyított. Így nincs semmi félnivalód.

Miről lesz szó a díjmentes konzultáción?

1. Átbeszéljük azt, hogy jelenleg milyen helyzetben vagy és milyen kihívásokkal kell szembenézned

2. Amennyiben ezeken a kihívásokon tudunk segíteni, átbeszéljük azt, hogy pontosan lépésről lépésre hogyan fogunk segíteni.

3. Ha szimpatikus az általunk felvázolt megoldás, akkor megbeszéljük annak a gyakorlati részleteit.

Hol történik a konzultáció?

A konzultáció online történik Google Meet-en keresztül.

Copyrights 2025 | Godzillaz Media Kft.